24 Mart 2014 Pazartesi

düşünmek ile 'düşünmek' arasında ki fark.

 Her türlü görüşe sahip olan insanlarla konuşuyorum muhabbet ediyorum. Ama bir türlü kendi düşüncelerinden başka bir düşünceyi kabullenmek istemiyorlar. Neden ? Çünkü onlara böyle öğretilmiş. Bana göre çağımızın en büyük sorunu bu. -Kendi düşüncem en kral,diğerlerinin ki beni ilgilendirmez.- Böyle düşünmeyi artık bırakmanın zamanı gelmedi mi ey gerizekalılar? Az düşüyorsunuz hem de en az!

 Yapılan araştırmalara göre erkeklerin,kadınlara oranla daha çok düşünmesi gerekirmiş. Mesela sevgilisiyle buluştu X erkeğimiz. Kızın nasıl geleceğini,nerede buluşacaklarını,ne yemek yiyeceklerini,hangi filme gidecekleri gibi bir sürü ekşın düşünmesi lazım. Y kızımız ise sadece erkeğin yanında olmayı düşünüyor. Ama şöylede bir şey var. Yaptığım tespitlere göre az düşünen erkekler hep en güzel kızlar götürüyor. Böyle adalet olmaz arkadaş. Ben burada karşımda ki kızı kırmamak için şekilden-şekile girerken adam tek bir düşünce yapısı ile kızı götürüyor. İşte böyle olaylar bana çok koyuyor.

 Düşünemiyorsanız bile keşke düşünmüş gibi yapsanız. Belki bu sefer toplumda daha çok söz sahibi olabilirsin. Kitap okuyun,kendinizi geliştirin. Çünkü kitaplarda ki aşkı gerçekte bulamıyacaksınız..

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder