18 Ocak 2015 Pazar

fütursuzca.



       İnsanları anlamak ve yorumlamak gerçekten çok zor. Bazen diyorum ki -bu adam şu zamana kadar nasıl yaşamış?- gün geliyor o adamın farklı 'iğrenç' vasıflarını falan görüyorum,yani adam boş. Gerçekten oturup insanların hareketlerini ya da yaşam tarzlarını izlediniz mi ? -ben izledim.- Tavsiye etmem çünkü sevdiğiniz kişilerden bile çok çabuk vazgeçebiliyorsunuz.


       Bazı insanlar benim görüşüme göre istediği kadar kuul olabilir,karizmatik olabilir hatta çok zengin olabilir. Ama düşünceleri,yaşadıkları,hayalleri belli bir çıta üzerine geçemiyorsa bu kadar özelliğinin olması hiçbir şey katmıyor. Bazen körü-körüne aşk yaşayabiliyoruz.sevebiliyoruz. ya da onunla hayal kurabiliyoruz. Eğer bunu hiç yaşamadıysan veya hayal bile kurmadıysan hep kaybeden taraftasındır. Bir insanla 'flört' etmesinin tek sebebi onunla sevişmek olan kişiler var. Bari biraz öküz olma işe hayal gücünü kat. Belirli kalıplar dışına çıkamadan hayal falan kuruyor izlediğim insanlar,ya arkadaş bi' insanın hayalleri hep mi aynı çerçeve içinde olur ? Sadece günü kurtarmak için kurulmuş vasat hayaller. -baya baya mutlu oluyorlar bu şekilde oda en ilginci-

      Artık egolarınızdan kurtulma zamanınız gelmedi mi arkadaşlar ? Egolarınız yüzünden robot gibi oldunuz,moron gibi geziyorsunuz ama soran olursa -en muazzam kişi sizsinizdir.- 


    -tesadüfler,domino taşları gibi art arda dizilir.devrilmesi için bir bakış,bir söz,bir öpücük yeterlidir.işte bu yüzden her aşık Tanrı'ya biraz müteşekkirdir.-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder