27 Şubat 2014 Perşembe

tanrı.

 Tanrı hepimizi görüyor değil mi ? Ne derdimiz,ne sıkıntımız var biliyor dimi ? Peki her gece zengin olma hayali kuran fakir çocuklarında ne düşündüğünü biliyor mu tanrı ? Şimdi ben bunları düşünürken ansızın nefesimi kesebilirsin,benim buna karşı koymak için senin verdiğinden başka gücüm yok ve bu gerçekten çok korkutucu. Her ne kadar kutsal kitapların varlığına,Allah'ın varlığına inansam da bazen düşünüyorum; ya neden bu dua(niyetim) olmadı diye. Tanrı bizi duymuyor mu yoksa dinlemiyor mu ?

 Bu adaletsizler bana her zaman çok dokunmuştur. Ya düşünsenize zengin ve fakir ayrımı var ve kimse bunu doğarken seçemiyor. Neden ? -çünkü kaderimiz öyle yazılmış- Çok acımasızca. Zengin olan kişinin köpeğine verdiği imkanlar,İNSANlarda neden yok ? Ya da başka bir açıdan bakarsak: yarattığı canları cennet ve cehennem öncesi sınamak dışında bir sebebi olması lazım. Bunca insan bu kadar zulmü neden çekiyor ?

 Neyse tanrım,insanların hayalleri var lütfen onları duy..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder